Ydelsessagsbehandler

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Borgerservice søger en 37 timers ydelsessagsbehandler til en bred vifte af opgaver, med vægt på fleksløntilskud, ledighedsydelse, ressourceforløbsydelse under jobafklaring m/u refusion, ressourceforløbsydelse under ressourceforløb pr. den 1. maj 2024.

Vi er en afdeling på 29 medarbejdere og er en del af Fagcenter Arbejdsmarked og Borgerservice beliggende på samme matrikel. Vi varetager alle opgaver inden for borgerservice, callcenter, udbetaling af ydelser, kørsel samt kontrol af sociale ydelser.

Arbejdsopgaverne omfatter bl.a.

  • Beregning og udbetaling af fleksløntilskud
  • Beregning og udbetaling af ledighedsydelse
  • Beregning og udbetaling af ressourceforløbsydelse under jobafklaring
  • Beregning og udbetaling af ressourceforløbsydelse
  • Partshøring og afgørelse i forbindelse med sagsbehandling
  • Sagsbehandling af klager til Ankestyrelsen
Vi lægger vægt på, at du:
  • Har kommunal erfaring, meget gerne fra lignende stilling
  • At du er uddannet kommunom eller er villig til at få uddannelsen
  • Har talforståelse
  • Har flair for administrative opgaver og kan arbejde selvstændigt såvel som i teams
  • Kan sætte dig ind i nyt lovstof
  • Har erfaring med forskellige IT-systemer som KY, Fasit, eIndkomst m.fl.
  • Er stabil og ved, hvad det indebærer at arbejde med tidsfrister
  • Har erfaring med personlig som telefonisk vejledning af borgere og samarbejdspartnere, også de svære samtaler
Vi tilbyder:
  • En dynamisk samt fleksibel arbejdsplads- og tilrettelæggelse, herunder flekstid og mulighed for at arbejde hjemmefra
  • Engagerede og dygtige kolleger, der lægger vægt på et godt og sundt psykisk arbejdsmiljø
  • Høj grad af indflydelse og ansvar
  • Muligheder for kompetenceudvikling
  • Et tæt og godt samarbejde med kommunens øvrige afdelinger
  • Ledelse der vægter dialog, åbenhed, anerkendelse og tillid højt
Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i Ny Løn.

Vigtige datoer
Ansøgningsfrist den 17. marts 2024
Ansættelsesdato hurtigst muligt eller senest den 1. maj 2024
Samtaler forventes afholdt den 25. marts 2024

Kontaktperson
Leder af Borgerservice Sandra Oemig
Mobil 29 10 54 88

Arbejdsgiver                                                                                                                            
Sorø Kommune
Rådhusvej 8
4180 Sorø
 
I Sorø Kommune ser vi mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, race, religion og etnisk tilhørsforhold. Værdigrundlaget i Sorø Kommune er: troværdighed, engagement og arbejdsglæde, dialog, åbenhed og anerkendelse.

Sorø Kommune er en røgfri arbejdsplads.

Kommunen har godt 30.000 indbyggere og er beliggende midt på Sjælland i et naturskønt område med søer og skove. Sorø Kommune har ca. 2.500 medarbejdere.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sorø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Sorø Kommune, Rådhusvej 8, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010169

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet