BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Genopslag - pga. for få ansøgere, slås stillingen op igen
Borgerservice søger en 37 timers ydelsessagsbehandler til en bred vifte af opgaver, med vægt på fleksløntilskud, ledighedsydelse, ressourceforløbsydelse under jobafklaring m/u refusion, ressourceforløbsydelse under ressourceforløb pr. den 1. maj 2024 eller snarest muligt.
Vi er en afdeling på 29 medarbejdere og er en del af Fagcenter Arbejdsmarked og Borgerservice beliggende på samme matrikel. Vi varetager alle opgaver inden for borgerservice, callcenter, udbetaling af ydelser, kørsel samt kontrol af sociale ydelser.
Arbejdsopgaverne omfatter bl.a.
- Beregning og udbetaling af fleksløntilskud
- Beregning og udbetaling af ledighedsydelse
- Beregning og udbetaling af ressourceforløbsydelse under jobafklaring
- Beregning og udbetaling af ressourceforløbsydelse
- Partshøring og afgørelse i forbindelse med sagsbehandling
- Sagsbehandling af klager til Ankestyrelsen
- Har kommunal erfaring, meget gerne fra lignende stilling
- At du er uddannet kommunom eller er villig til at få uddannelsen
- Har talforståelse
- Har flair for administrative opgaver og kan arbejde selvstændigt såvel som i teams
- Kan sætte dig ind i nyt lovstof
- Har erfaring med forskellige IT-systemer som KY, Fasit, eIndkomst m.fl.
- Er stabil og ved, hvad det indebærer at arbejde med tidsfrister
- Har erfaring med personlig som telefonisk vejledning af borgere og samarbejdspartnere, også de svære samtaler
- En dynamisk samt fleksibel arbejdsplads- og tilrettelæggelse, herunder flekstid og mulighed for at arbejde hjemmefra
- Engagerede og dygtige kolleger, der lægger vægt på et godt og sundt psykisk arbejdsmiljø
- Høj grad af indflydelse og ansvar
- Muligheder for kompetenceudvikling
- Et tæt og godt samarbejde med kommunens øvrige afdelinger
- Ledelse der vægter dialog, åbenhed, anerkendelse og tillid højt
Vigtige datoer
Ansøgningsfrist den 2. april 2024
Ansættelsesdato den 1. maj 2024 eller snarest derefter
Samtaler forventes afholdt den 5. april 2024
Kontaktperson
Leder af Borgerservice Sandra Oemig
Mobil 29 10 54 88
Arbejdsgiver
Sorø Kommune
Rådhusvej 8
4180 Sorø
I Sorø Kommune ser vi mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, race, religion og etnisk tilhørsforhold. Værdigrundlaget i Sorø Kommune er: troværdighed, engagement og arbejdsglæde, dialog, åbenhed og anerkendelse.
Sorø Kommune er en røgfri arbejdsplads.
Kommunen har godt 30.000 indbyggere og er beliggende midt på Sjælland i et naturskønt område med søer og skove. Sorø Kommune har ca. 2.500 medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sorø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Sorø Kommune, Rådhusvej 8, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6016038