Trafikplanlægger til Vej, Park og Trafik i Sorø Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en kollega til en nyoprettet stilling, inden for trafikområdet med fokus på Kollektiv trafik og infrastruktur.

Om os og stillingen: 
Vej, Park og Trafik afdelingen under Fagcenter Teknik, Miljø og Drift, består af ca. 22 medarbejdere i Vej og Park driften, samt 5 personer i myndighedsdelen. Vi er et lille tæt team med mange forskellige opgaver, som sikrer personlig udvikling og forandring i dagligdagen. Vi løser alle opgaver inden for vejområdet, herunder myndighedsbehandling, trafiksikkerhed, kollektiv trafik, drift og anlæg af-, på- og langs veje, stier og pladser, samt erhvervelse og salg af byggegrunde, herunder byggemodning. 
Du vil indgå i et meget tværfagligt miljø i et tæt samarbejde med Teknik, Miljø og Drifts øvrige medarbejdere på tværs af fagcenterets afdelinger. 
 
Dine opgaver vil bl.a. bestå af: 

Kollektiv trafik:

  • Planlægge og udføre overgang og implementering af kommunebusser på skolebuslinjerne i kommunen.
  • Planlægning af buslinjer og udbud af busser i samarbejde med Movia.
  • Dialog med brugere, skoler, medarbejdere i Sorø kommunes kørselskontor, politikere, nabokommuner og Movia

Myndighedsopgaver 
  • Sagsbehandling og journalisering af bl.a. borgerhenvendelser 
  • Politiske sager  
  • Indgå i tværfagligt samarbejde med øvrige afdelinger i kommunen 
  • Økonomistyring på kontoer og projekter 
  • Betaling af regninger i KMD Opus 

Du bliver en del af fagligt bredt spændende gruppe hvor engagement, høj faglighed og humor vægter højt. Du vil kunne udvikle dig fagligt gennem spændende og udfordrende projekter ved en stor diversitet i arbejdsopgaverne, og derved få en bred palette af kompetencer. Vi har et meget uformelt- og velfungerende fagligt og socialt arbejdsmiljø, hvor der altid er kompetente kolleger, du kan sparre fagligt med. Du får gode muligheder for indflydelse på din udvikling, og vil møde en høj grad af frihed under ansvar. 
 
Om dig:  
Du har en relevant uddannelse f.eks. vejingeniør, Skov- og Landskabs- eller Have- og Parkingeniør, trafikplanlægger eller lignende. For os er det ikke vigtigt præcis hvilken faglig uddannelse du har, det kan lige så godt være teknikker som ingeniør. Det vigtigste er, at du kan tage ansvar for dine opgaver, er udviklingsorienteret og kan se dig selv i de opgaver som står oplistet. Hvad du ikke ved skal du være interesseret i at lære, og vi er gode læremestre! 

Herudover skal du: 
  • Have overblik og arbejde struktureret, da der vil være mange bolde i luften. 
  • Have interesse for drift og anlæg af/på vejområdet. 
  • Være udadvendt og åben og have en evne til at skabe relationer til vores mange samarbejdspartnere. 
  • Være god til at kommunikere både eksternt i forhold til borgere og virksomheder, men også internt i forhold til kolleger og politikere. 
  • Kunne arbejde selvstændigt, tage initiativ og selv være undersøgende på mulige løsninger. 
  • Være fortrolig med moderne it-værktøjer 

Løn og ansættelsesvilkår: 
Stillingen er på 37 timer ugentligt, med flextid. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomsten mellem Kommunernes Landsforening og din faglige organisation. 
Dit daglige arbejdssted er på Sorø Kommunes Rådhus, Rådhusvej 8, 4180 Sorø 
  
Deadlines og samtaler: 
Deadline for ansøgning til stillingen vil være søndag den 19. november 2023.
Indkaldelse til samtale sker på mail mandag den 20. november. I mailen får du et link, hvor du selv kan booke tidspunkt til samtalen. 
Jobsamtalerne vil finde sted onsdag den 22. november 2023.  
Tiltrædelse 01. januar 2023
 
Yderligere information: 
Vi lægger vægt på din personlighed, engagement og viden begærlighed, og derfor opfordres alle der kan se sig selv i denne stilling, til at søge, både erfarne og nyuddannede. 
 
Er du interesseret i at vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte os: 
Leder Peder Madsen på tlf: 57876314 eller e-mail: penm@soroe.dk 
Vejingeniør René Nielsen, tlf: 57876372 eller e-mail: reni@soroe.dk 



 
I Sorø Kommune ser vi mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, race, religion og etnisk tilhørsforhold. Værdigrundlaget i Sorø Kommune er: troværdighed, engagement og arbejdsglæde, dialog, åbenhed og anerkendelse.

Sorø Kommune er en røgfri arbejdsplads.

Kommunen har godt 30.000 indbyggere og er beliggende midt på Sjælland i et naturskønt område med søer og skove. Sorø Kommune har ca. 2.500 medarbejdere.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sorø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Sorø Kommune, Industrivej 10, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5932294

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet