Simatek A/S: Operationel Indkøber til dynamisk virksomhed i vækst

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som Indkøber vil du være ansvarlig for at håndtere indkøbene til vores forskellige kunde projekter, så vi kan sikre en effektiv og succesfuld gennemførelse. Vi forventer, at du har mindst 2 års relevant indkøbserfaring, og at du har en stærk forhandlingsevne og gode kommunikationsevner på både dansk og engelsk.

Dine primære ansvarsområder vil omfatte identifikation af indkøbsbehov til projekterne, udvælgelse og evaluering af leverandører, indkøb af materialer og udstyr til projekterne, forhandling af priser og betingelser med leverandører og sikring af rettidig levering og kvalitet af indkøbte varer.

Vi tilbyder en spændende stilling i en dynamisk og international virksomhed, hvor du vil have stor indflydelse på projekternes succes og udvikling. Hos Simatek har vi et uformelt og positivt arbejdsmiljø, hvor der er gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Hvis du har erfaring med projektindkøb, og ønsker at være med til at skabe løsninger, der er gode for både virksomheden og miljøet, så send os din ansøgning og CV i dag!

Du er med til at skabe overblik i en travl hverdag

I rollen som Indkøber får du ansvar for at oprette, udarbejde og sende indkøbsordrer. Din opgave er desuden at indhente tilbud, hvor du sammenligner priser og kvalitet.

Opsummeret vil dine andre opgaver blandt andet være:

  • Proaktiv opfølgning på varer til projekter
  • Forestå daglige rutiner såsom optimering og vedligeholdelse af Master Data, håndtering af ordrebekræftelser og fakturagodkendelse
  • Koordinere indkøb med Projekt, Order handling, Produktion, After Sales og Teknisk afdeling?
  • Forhandling af priser
  • Håndtere forskellige og presserende indkommende ad-hoc opgaver?

Du er proaktiv og arbejder dedikeret med deadlines

Din baggrund som indkøber gør, at du naturligt navigerer rundt i rollen og har styr på vores projekter, indkøbsordrer og varebeholdning – så vi sikrer en god og hurtig service overfor vores kunder. For at få succes i rollen er det vigtigt, at du tidligere har arbejdet med ERP-systemer, og at du har erfaring fra en projektorienteret virksomhed, hvor du har været vant til at arbejde med deadlines. Du besidder generelt gode IT-kompetencer, som gør, at du har let ved at sætte dig ind i nye systemer.

Simatek som arbejdsplads

Hos Simatek er vi i konstant udvikling og du bliver en del af en dynamisk arbejdsplads, hvor vi er stolte af det, vi laver. Vi har et højt serviceniveau, en løsningsorienteret fleksibilitet og en hverdag hvor omstillingsparathed er vigtig. Vores overbevisning er, at vi løfter som et hold der vil vinde og vi gør meget ud af, at vores medarbejdere er med i de daglige beslutninger.

Simatek er en grøn virksomhed, hvis produkter skaber bæredygtig og miljøvenlige produktionslinjer i industrien. Vores løsninger og teknologier er udviklet med henblik på at minimere miljøpåvirkningen, forbedre arbejdsmiljøet og øge arbejdssikkerheden. Vi søger derfor en dygtig Indkøber der gerne vil være med til at skabe mere optimale processer så vi kan sikre et højt serviceniveau. Vi er løsningsorienterede med stor fleksibilitet og stor medarbejder involvering. Det går stærkt hos Simatek og vi udvider hele tiden både vores ordretilgang og personalestab.

Vil du høre mere om stillingen så send gerne din ansøgning allerede i dag via knappen "Ansøg dette job".

Har du spørgsmål så tag endelig fat i Headhunter og Recruiter Balder Vendt-Striim på balder@vendt-striim.dk eller Tlf.: +45 40724011.  

Arbejdssted: Simatek - Sorø og eller Albertslund.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ønskede kompetencer

Når du søger dette job, vil du blive bedt om at tage stilling til følgende:

  • Kørekort
  • Erfaring fra Ingeniør eller Maskinbyggervirksomhed
  • Oprette, udarbejde og sende indkøbsordrer
  • Tilbudsindhentning med Pris vs Kvalitet
  • Ordrebekræftelser og fakturagodkendelse
  • Koordinere indkøb med Projekt og andre relevante afdelinger
  • Hvordan kendetegner du dig selv
  • Mulighedsorienteret vs Procedureorinteret
  • Indkøbserfaring
  • Selvstændig vs Samarbejde


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=1b5b94ca)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sorø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Simatek A/S, Energivej, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=1b5b94ca&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5897738

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet