BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du vores nye kollega? Og kan du genkende dig selv i følgende:
-
Du er fortrolig med informations- og profileringsmæssige opgaver
-
Du er dynamisk og servicemindet og brænder for at være med til at servicere ledelse og kolleger og sikre en god struktur på de administrative opgaver
-
Du motiveres af at være en del af en mindre gruppe, hvor du primært skal bistå med løsning af mangeartede, administrative opgaver på tværs af områderne
-
Du trives med selvstændigt at understøtte en fælles, tværgående opgaveløsning
så er det måske dig, vi søger til Tværgående Stab, hvor du vil få mulighed for en alsidig dagligdag, hvor du skal være i stand til at bære opgaverne med stor selvstændighed.
Din hverdag vil være varieret. De typiske opgaver vil være:
-
Understøttelse af chefniveauet i forskelligt omfang
-
Sekretariatsunderstøttelse ved møder bl.a. i MED-organisationen (herunder forberedelse af dagsorden, mødebooking og referatskrivning)
-
Understøttelse ved diverse projekter og understøtte kollegaer med deres driftsopgaver
-
Understøtte ved opdatering af intranet og web og andre medier
-
Journalisering i dokumenthåndteringssystemet Get Organized (GO)
-
Telefonbetjening samt håndtering af henvendelser i hovedpostkassen
-
Poståbning samt fordeling af fysisk post
-
Informations- og profileringsmæssige opgaver. I den forbindelse forventes gode kommunikative, skriftlige evner og interesse i nødvendige, understøttende systemer
-
Du skal understøtte med personaleadministrative opgaver i samarbejde med de enkelte chefer, herunder
-
Ansættelsesforløb/stillingsopslag/indkaldelser/opfølgning (HR)
-
Registrering af ferie og sygefravær
-
-
Administrative og forefaldende opgaver samt bistå ved justering og formidling af strategier og nye tiltag, mødedeltagelse i forbindelse med referatskrivning, journalisering/dokumentation og formidling af ledelsesbeslutninger
Dine kvalifikationer:
-
Du skal have erfaring med og lyst til håndtering af almindelige sekretariatsopgaver (referatskrivning, kalenderhåndtering, journalisering og telefonpasning, m.v.)
-
Du skal have erfaring med udarbejdelse af kommunikation til forskellige modtagere (ledere, medarbejdere, kunder, eksterne samarbejdspartnere, SoMe)
-
Du skal have interesse for opsætning/vedligehold af hjemmeside/intranet
-
Du skal have en udadvendt, samarbejdsorienteret profil, som kan holde fast og samle op i et til tider hektisk miljø, samt formå at være selvkørende og konstruktiv i de perioder, hvor alle er optaget uden for huset
-
Det forventes, at du er meget struktureret og kan holde styr på mange kalendere og aftaler på samme tid og samtidig være det servicemindede samlingspunkt
-
Din rolle som udførende af dokumentationen (referater og journalisering) skal opleves som naturligt og interessant, da der er forventninger til, at enheden har hurtig respons på disse opgaver i det daglige
-
Initiativ vil være et nøgleord – du skal kunne se mulighederne inden for dit eget område og være vedholdende og være god til at følge op
-
Selvstændighed og overblik og ordenssans samt flair for IT
Vi tilbyder:
En stilling, hvor du som sekretær/konsulent, skal fungere i tæt samarbejde med 4 kolleger og en stabschef samt en gruppe faglige kvalitets- og udviklingsmedarbejdere i vores produktionsenheder.
Vi har en uformel og fleksibel tilgang til opgaveløsningen, og som sekretær/konsulent skal du bistå til sammenhængen på det fælles, administrative område.
Du vil få gode muligheder for at forme dine opgaver, og afhængig af dine kvalifikationer, og evne til at udvikle disse, vil opgaveporteføljen ændre sig, efterhånden som der igangsættes projekter og opgaver.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn i henhold til gældende overenskomst (HK).
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til stabschef Morten Johansson på 30 61 64 39 eller morjoh@regionsjaelland.dk.
Ansættelse pr. 1. februar 2024 eller efter aftale.
Ansøgning
Motiveret ansøgning samt CV og andet relevant materiale uploades ved at trykke på knappen ”Søg jobbet”.
Ansøgningsfrist er den 10. december 2023.
Vi forventer at afvikle ansættelsessamtaler den 20. december 2023.
Vores arbejdsplads er i Regionshuset i Sorø. Vi samarbejder tæt med produktionsstaben, Kvalitet og Support, og har et fagligt og socialt fællesskab med disse kolleger i det daglige.
Produktions- og Logistikenheden er en tværgående enhed med ca. 450 ansatte, der ud over en overordnet, strategisk, regional sikring af de optimale ydelser inden for drift af køkkener, kantiner, vaskeri, lager og transport, også varetager driften af Regionshuset i Sorø.
Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 19.000 medarbejdere og et budget på 23 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sorø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5946486