Sekretær med flair for web og kommunikation

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Sekretær med flair for web og formidling

Brænder du for at levere god service og betjening af høj kvalitet? Har du positiv energi og arbejder struktureret?

Kan du sætte dig i andres sted og har øje for, hvordan du kan gøre en forskel for dine kollegaer? Er du samtidig stærk i formidling og kommunikation og har teknisk snilde?

Så er stillingen som sekretær i Fællessekretariatet i Koncern HR helt sikkert noget for dig - nu hvor vores erfarne kollega går på pension.

Velkommen til Fællessekretariatet

I Fællessekretariatet har vi stor bredde i opgaverne og ambitionen for dagen kan hurtigt ændre sig. Stillingen kræver derfor, at du er omstillingsparat, nysgerrig og klar til at gribe dagens opgaver med smil, ro og overblik.

Dine kommende kollegaer udtaler ”De tre bedste ting ved vores arbejde er, at vi mærker, at vi gør en forskel, at vi har et godt arbejdsmiljø og gode relationer, samt at vi har frihed til i fællesskab at finde optimale løsninger”.

Eksempler på Fællessekretariatets opgaver:

  • Udvikle og opdatere Koncern HR’s hjemmesider, samt overordnet web-redaktion
  • Udarbejde og opsætte nyhedsbreve
  • Administrere sygefravær
  • Telefonbetjening, kalenderbooking og håndtering af mails i vores fællespostkasse
  • Udarbejde og vedligeholde vejledninger, oversigter og procedurer f.eks. vores praktiske håndbog, telefonlister og organisationsbeskrivelse
  • Alt det praktiske, når kollegaer tiltræder og fratræder, opsætning af arbejdsplads og teknisk hjælp til pc’er og telefoner
  • Indkøb af kontorartikler, it-udstyr mv.
  • Betaling af regninger, udlæg
  • Sekretariat for MED-udvalg
  • Hjælp til administrative systemer
  • Implementering af journal- og sagsstyringssystem i Koncern HR (opsætning og undervisning)

Vi er et lille team på to deltidsansatte og dig, der arbejder tæt sammen og supplerer hinanden. Vi søger en dygtig og engageret kollega, der kan styrke vores team med ekspertise inden for web og formidling.

Hvem er du?

Som sekretær i Fællessekretariatet har du en stor berøringsflade, både med kollegaer internt i Koncern HR, med andre koncernenheder og eksternt. Du skal derfor trives med en stor berøringsflade og kunne bevare overblikket i en foranderlig hverdag, der til tider er fuld af afbrydelser.

Du har gode relationelle kompetencer samt en udpræget lyst til og flair for at hjælpe og vejlede. Du sætter en ære i, at opgaverne løses i høj kvalitet. Du evner at kommunikere klart og tydeligt både skriftligt og mundtligt, og via din faglige stolthed og din systematiske og strukturerede tilgang bliver opgaverne håndteret og afsluttet.

Du motiveres af at arbejde med mange forskellige opgaver herunder også opfølgnings- og rutineopgaver, men kan også lide projektarbejde.

Vi lægger desuden vægt på disse egenskaber og kompetencer hos dig:

  • Flair for web og stærke kommunikative kompetencer
  • Opsøgende i opgaveløsningen
  • Sikrer at opgaverne afsluttes
  • Gode samarbejdsevner; er en holdspiller
  • Udadvendt, nysgerrig og udviklingsorienteret
  • God forståelse for organisatoriske sammenhænge
  • Stærk i brugen af administrative systemer, teknisk flair

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med at indgå i projektarbejde og evt. selv kan stå i spidsen for mindre projekter.

Vi forestiller os, at du har en kontoruddannelse, gerne suppleret med kurser/uddannelse inden for web og kommunikation eller at du har lyst til at uddanne dig inden for området.

Fællessekretariatet – din nye arbejdsplads

Fællessekretariatet er organisatorisk placeret i Koncern HR i enheden Styring, Analyse og Digitalisering.

Vi har en god kultur og en høj score i vores arbejdspladsvurdering og trivselsmåling, og vi lægger vægt på godt fagligt og socialt miljø kendetegnet ved en behagelig og uformel omgangstone.

Vi er fysisk placeret i Regionshuset i Sorø. Stillingen kræver, at du er fysisk til stede på kontoret, da du bliver en nøgleperson i servicering af kollegaer. Efter aftale vil der være mulighed for at arbejde hjemmefra, når særlige opgaver og samarbejdet muliggør det. Stillingen er på 37 timer. Vi har flekstid.

Interesseret? - tryk på knappen ”Søg Jobbet”

Ansøgningsfristen er søndag den 2. juni 2024, men vi holder ansættelsessamtaler løbende, så tøv ikke med at uploade din ansøgning og CV, hvis profilen passer på dig og du har lyst til at arbejde hos os.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretær Hanne Ulrich på tlf. 21320898, chefkonsulent Sisse Møller Burchard på tlf. 40829733 eller enhedschef Annemarie Raahauge på tlf. 2421 2959.

Tiltrædelse hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Koncern HR understøtter strategisk og udviklingsmæssigt Region Sjælland som en attraktiv arbejdsplads. Region Sjælland udvikler og leverer offentlig service til borgere, kommuner og virksomheder. Læs mere om Region Sjælland på www.regionsjaelland.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sorø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6045474

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet