BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt og stillingen er til besættelse pr. 1. februar 2024
Vi søger en erfaren og engageret kollega som vil være med til at sikre at:
- borgerne får de tilbud, der giver dem størst mulig udvikling
- sagsbehandlingen er korrekt og af høj faglig kvalitet
- vi har et stærkt fokus på styring af områdets økonomi
Vores arbejde i Team Handicap og Psykiatri hviler på en styringsstrategi, der både understøtter en høj grad af socialfaglighed i forening med en stærk økonomisk bevidsthed med udgangspunkt i den rehabiliterende tankegang, indsatstrappetænkningen og med fokus på det tværgående samarbejde på velfærdsområdet.
Du bliver en del af et team med 13 fagligt stærke og engagerede kollegaer, som med udgangspunkt i ”at opgaven skal løses”, har mandat til at arbejde med en udstrakt grad af selvtilrettelæggelse, fleksibilitet og tillidsbaseret ledelse.
Vi søger en kollega som har følgende faglige og personlige kompetencer:
- Du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler
- Du har erfaring med sagsbehandling på det specialiserede voksenområde
- Du kan arbejde selvstændigt, struktureret og har administrativt flair
- Vi er i fuld gang med er implementere VUM 2.0. med BIT metoden og arbejder i IT systemet Nexus. Det er vigtigt, at du kender til og respekterer arbejdsgange omkring dokumentation og systematik. Der er en del skriftlighed og udredning i jobbet således at vores beslutninger og bevillinger baseres på det bedst mulige grundlag.
- Du har tværfaglige samarbejdskompetencer
- Du kan håndtere komplicerede samtaleforløb med respekt og lydhørhed for andre mennesker
- Du ser borgerne som aktive medspillere og evner selv at være en aktiv medspiller
- Du kan bevare overblik, dømmekraft og beslutningsevne i en foranderlig dagligdag
- Du kan reflektere over egen og andres praksis med henblik på såvel personlig udvikling, som faglig udvikling og sparring i teamet.
- Du er omstillingsparat og er indstillet på at indgå i nye initiativer og måder at løse opgaverne på når dette er påkrævet
- Du har gode kommunikative evner, både i tale og skrift
- Du behersker IT på brugerniveau
- Du har kørekort til bil
- Dygtige og engagerede kollegaer
- Ledelse der vægter dialog, selvtilrettelæggelse i arbejdet, anerkendelse og tillid højt
- Understøttelse af din opgaveløsning ved faglig koordinator og husjurist
- Supervision
- Humor og arbejdsglæde
- Spændende og udfordrende arbejdsområder
- Mulighed for hjemmearbejde
Løn og ansættelsesforhold:
Løn afklares med forhandlingsberettigede organisation.
Der skal på forlangende kunne fremvises gyldigt kørekort og straffeattest.
Ønske om yderligere oplysninger vedr. stillingen fås ved henvendelse til: Leder af Social Service Kasia Vad kava@soroe.dk.
Ansøgningsfristen er tirsdag den 12. december 2023
Vi gennemfører ansættelsessamtalerne fredag den 15. december 2023.
I Sorø Kommune ser vi mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, race, religion og etnisk tilhørsforhold. Værdigrundlaget i Sorø Kommune er: troværdighed, engagement og arbejdsglæde, dialog, åbenhed og anerkendelse.
Sorø Kommune er en røgfri arbejdsplads.
Kommunen har godt 30.000 indbyggere og er beliggende midt på Sjælland i et naturskønt område med søer og skove. Sorø Kommune har ca. 2.500 medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sorø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sorø Kommune, Rådhusvej 8, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5950336