Ledende salgssupportanalytiker til totalleverandør til foodservice-markedet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en analytisk og struktureret leder til vores Salgssupport-afdeling i Sorø. I denne rolle skal du have en skarp evne til at prioritere opgaver og deadlines, ligesom du – i ordets positive forstand – skal være talnørd med hang til at gå i dybden med analyser og statistikker. Som leder af salgssupport kommer du til at arbejde tæt sammen med både vores Salgs- og Udbudsafdeling, herunder vores konsulenter. Det kræver, at du er god til mennesker og kan navigere i forskelligheder. Du bliver en del af et team på fem personer, hvis vigtigste opgave er at sikre, at vores processer og supportfunktioner kører gnidningsfrit.

Dét, vi kan tilbyde:

Hos os får du mulighed for at udfolde dine evner indenfor talknuseri, analyse og rapportering. Samtidig får du mulighed for at udvikle dig som leder i en virksomhed, der prioriterer samarbejde, service og høj kvalitet. Vi tilbyder en spændende og varieret arbejdsdag, hvor du fra første dag får ansvar.
Med adgang til de nødvendige værktøjer og teknologier vil du spille en nøglerolle i at drive vores prissætning og -regulering overfor vores kunder, ligesom du bliver en central del af vores arbejde med både private og offentlige udbud, herunder at identificere og prissætte varer. Vi støtter din faglige udvikling og sikrer, at du har de nødvendige ressourcer til at opnå dine mål og dermed bidrage til virksomhedens vækst.

Dine arbejdsopgaver:

  • Samarbejde med vores konsulenter i internt prisstyringssystem
  • På sigt fungere som superbruger af rapportværktøjet Cognos
  • Sikre afklaring med IT omkring igangsættelse af kundeprojekter såsom kataloger og punch out-løsninger mm.
  • Igangsætning af rapporter og statistikker til kunder
  • Støtte udbudsafdelingen i deres arbejde i forbindelse med udbud – både ved tilbudsgivning og levering af vareprøver
  • Gennemgå samhandelsaftaler og kontrakter for at identificere potentielle udfordringer i forhold til vores drift
  • Understøtte relevante afdelinger i forbindelse med belysning af tal, KPI, rapporter mm.
  • Diverse rutineopgaver

Dine kvalifikationer:

  • Du er erfaren bruger af Excel og øvrige IT-programmer
  • Du har et skarpt overblik og en struktureret tilgang til dine opgaver
  • Du evner at arbejde selvstændigt
  • Vi ser meget gerne, at du har ledererfaring
  • Det er klart en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med fødevarer

Ansættelse: Hurtigst muligt.

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte vores Administrerende Direktør, Preben Kristensen, på pk@hoka.dk.

www.hoka.dk

Vi er landsdækkende totalleverandør til foodservice-markedet og er én af de tre største cateringgrossister i Danmark. Vi har mere end 50 års erfaring som grossistleverandør og råder over et meget alsidigt sortiment med mere end 32.000 unikke varenumre.

Som totalleverandør har vi fokus på fødevaresikkerhed, kvalitet, leveringssikkerhed og fleksibilitet i forhold til vores kunders ønsker – og så prøver vi altid at gøre vores kunders hverdag så nem som muligt.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=7cd0cf7e)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sorø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hørkram Foodservice A/S, Centervej, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6072118

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet