Kundeservicemedarbejder på deltid hos Nettolager: Skab den bedste kundeoplevelse med din telefonstemme

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Nettolager er i en rivende udvikling og søger derfor kundeservicemedarbejdere på deltid, der kan betjene vores kunder - primært gennem telefon, mail og chat.

Opstart snarest muligt.

Arbejdstid 25-30 timer pr. uge

Om jobbet

Vores absolut højeste prioritet hos Nettolager er glade kunder. Det er derfor vigtigt, at vores kunder bliver serviceret af dygtige og it-kyndige medarbejdere, der med en frisk og behagelig telefonstemme hjælper vores kunder. Dette kan være at vejlede kunden igennem vores app, være behjælpelig med at oprette lejeaftaler, besvarer spørgsmål om faktura, betaling og meget mere. Vagterne ligger både på hverdage imellem kl. 8.00 - 18.00 og weekender samt helligdage, da vi har åbent året rundt.

Arbejdet udføres fra vores kontor i Slagelse.

 

Om dig

  • Du kan lide at tale i telefon, besvare emails og arbejde med administrative opgaver. 
  • Du er imødekommende og positiv af natur og går til opgaverne med ansvarsfølelse og højt humør.
  • Du sætter en ære i at sikre den bedste kundeoplevelse samt forstår vigtigheden i at indgå i en dialog med kunderne og afdække alle behov, samtidig med at du udviser respekt, overskud og venlighed.
  • Du arbejder hurtigt og effektivt og har fokus på den bedste kundeoplevelse.
  • Du er ikke bange for at træffe beslutninger.
  • Du har en god forståelse for IT, og har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer og procedurer.
  • Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Derimod er det er en fordel, hvis du har erfaring med at sidde i en kundeserviceafdeling.
  • Du er fleksibel, struktureret og udadvendt.
  • Du skal kunne forstå, tale og skrive på dansk og engelsk.

Vi tilbyder

  • En fast deltidsstilling på 25 - 30 timer, blandt gode kolleger hvor tonen er uformel, og hvor der er plads til humor.
  • En varieret hverdag, hvor arbejdsdagen er fordelt således, at du er på telefonen det meste af dagen og ellers udfører andre kundeservicerelaterede og administrative opgaver.
  • Et udfordrende job i et dynamisk miljø, hvor ikke to dage er ens.
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Om virksomheden

Nettolager blev grundlagt i 2010 og er i dag Danmarks største udlejer af opbevaringsrum med over 100 afdelinger fordelt i store dele af Danmark. Succesen er skabt ved at tænke anderledes og gøre opbevaring så billigt, nemt og fleksibelt som muligt med et stærkt selvbetjeningskoncept. Virksomheden er i gang med en markant ekspansion med åbning af nye afdelinger. Samtidig arbejdes der løbende på udvikling af konceptet med fokus på at gøre det let og sikkert for kunden. Læs mere på www.nettolager.dk

Ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at sende en mail til michelle@nettolager.dk. Ansøgninger bliver behandlet løbende. Du kan indsende din ansøgning og CV ved at klikke på linket.

Bemærk, at vi kun behandler elektroniske ansøgninger, der er modtaget via linket. Samtaler afholdes løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sorø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (25-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

HØNG X ApS, Grøftevej, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6103711

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet