BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobannonce – Salgsassistent / Kundeservicemedarbejder
Raasdal Trading ApS søger fuldtidsmedarbejder til kundeservice, salg og support på mail og telefon.
Virksomheden
Raasdal Trading ApS er en mindre virksomhed, med 30 fastansatte medarbejdere, i et ungt team. Virksomheden lever af at importere primært elektronik fra Østen og sælge videre direkte til forbrugere i hele Europa, gennem hjemmesider som www.ice-shop.dk, www.cinema-shop.dk, www.nexuscctv.de, www.lumeri.de mfl. Virksomheden er i dag aktiv med salg via hjemmesider i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Tyskland, Østrig, Italien, Frankrig og Belgien.
Jobbeskrivelse
Som kundeservice- og supportmedarbejder hos Raasdal Trading ApS, vil dit primære ansvarsområde være besvarelse af kundehenvendelser via. Mail og Telefon. Besvarelse foregår på Dansk (Norden) og på Engelsk (resten af Europa), med maskinoversættelser til hjælp.
Ud over den basale kundeservicefunktion, vil du være involveret i relevante relaterede processer, som f.eks. indkøb, logistik, reklamation og support.
Profil
Vi søger en medarbejder som arbejder godt selvstændigt, og som er glad for at have ansvarsområder og er villig til at give det ekstra som kræves i pressede situationer, for at holde styr på egen afdeling.
Vi søger en medarbejder som har talent for at give den absolut bedste kundeservice. En som kan sætte sig ind i kundens behov, og sørge for at de får en uovertruffen behandling, fra start til slut.
Ansøgningsfordele – Sådan får du vores opmærksomhed!
Opfylder du nogen af disse punkter, bør du tydeligt gøre opmærksom på det i din ansøgning. De er dog ikke et krav for at ansøge, men vil gøre dig mere attraktiv for os.
- Du er flydende i Engelsk både i skrift og i tale.
- Du har erfaring med kundeservice eller salg af elektronik-produkter
- Du har erfaring med Office-pakken, i særlig grad med Excel.
- Du har erfaring med Shopify, eller lign. hjemmesidesystem
- Du har større eller mindre forståelse for Svensk / Norsk / Tysk / Fransk / Hollandsk / Finsk eller andre sprog.
Hvad tilbyder vi?
Vi tilbyder et selvstændigt og ansvarsfuldt job, på en lille dynamisk arbejdsplads, hvor du får ansvar for – og kontrol over - din egen hverdag, med mulighed for fleksible arbejdstimer / mødetider. Derudover fantastiske kollegaer og en fordelagtig frokostordning.
Ansøgning / Besvarelse / Startdato
Ansøgning og henvendelse kun på mail til job@raasdal.dk … Telefonisk kontakt eller personlig henvendelse på adressen frabedes.
Når du sender din ansøgning til os, beder vi dig gøre følgende;
- Skriv i emnet ”Ansøgning som Salgsassistent / Kundeservicemedarbejder”
- Vedhæft dit CV og din skriftlige ansøgning som enten PDF eller Word dokument.
- I selve mailen, behøver du ikke skrive noget.
Alle ansøgere vil modtage en modtagelsesbekræftelse. Men efter udløb af ansøgningsfrist vil vi kun kontakte ansøgere som kommer i betragtning til samtale.
Startdato er hurtigst muligt – men vi venter gerne på den rette medarbejder.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sorø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
RAASDAL TRADING ApS, Energivej, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: job@raasdal.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5496087