BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
- Vil du arbejde i en udviklingsorienteret og ambitiøs organisation, hvor målet er at bringe sundhedsydelserne tættere på borgerne?
- Motiveres du af at levere enestående service og stortrives med at være i fronten og gøre en forskel?
- Er du en mester i at organisere, koordinere og prioritere?
- Er du i stand til at opretholde høj produktivitet og handle hurtigt under pres, selv når der opstår uforudsete udfordringer?
Så er stillingen som konsulent hos os måske noget for dig.
Velkommen til dit team
I Sekretariat og Digitalisering i Det Nære Sundhedsvæsen er vi 2 ledere og ca. 50 medarbejdere, som varetager administrative opgaver indenfor Service og administration, Ledelsesbetjening og –udvikling, Arbejdsmiljø og HR, Lægevagtssekretariat, Vagtplanlægning, Logistik og bygninger, Digital understøttelse, Digital kommunikation.
Denne stilling vil høre til vores 2 teams Service og administration samt Arbejdsmiljø og HR og refererer til sekretariatschefen.
Vi er knudepunktet i Det Nære Sundhedsvæsen og sætter en ære i at servicere ledelsen og medarbejderne på tværs - uanset om det er på det kliniske eller administrative område eller om behovet er i Sorø, Næstved eller en af vores andre lokationer.
Vi har et stærkt kollegialt fællesskab, spiller hinanden gode og løfter i flok.
Din kommende kollega Charlotte Fonzerra fortæller: ”Vi har en stærk samarbejdskultur med åben kommunikation. Vi arbejder mod klare mål, med en entusiasme som støttes af vores leder. Anerkendelse af succeser og fokus på trivsel er med til at skabe en positiv og motiverende arbejdsplads, som jeg trives godt i.”
Der venter dig mange spændende opgaver
Vi har en meget bred og utrolig spændende opgaveportefølje, og du vil være en vigtig medarbejder i daglige drift.
Opgaverne er blandet og kan variere – også med kort varsel. Du vil skulle varetage understøttende driftsopgaver, løbende ad hoc. opgaver og træde til, når der akut opstår behov for det.
Konkrete opgaver kan blandt andet være telefonbetjening, journalisere post og henvendelser, udføre diverse bestillinger, support på it-udstyr, opsætning af arbejdspladser, behandle ansættelser og fratrædelser, registrere ændringer i ansættelser, lave arbejdsprocedurer og skabeloner, lære fra dig og dele din viden og generel support samt drift i begge teams m.m.
Dette er kun nogle af de opgaver, du vil blive en del af, og opgaverne kan ændre sig over tid afhængig af organisationens udvikling.
Du vil i samarbejde med din mentor og dine nærmeste kollegaer få en grundig introduktion til opgaverne. Derudover kan du altid spare med de faglige koordinatorer, når behovet opstår.
Vores forventninger til dig
Faglige kompetencer
- Du har en kontoruddannelse inden for offentlig administration eller en anden relevant uddannelse.
- Det er en fordel (men ikke et krav), hvis du har relevant erhvervserfaring fra en lignende stilling.
- Du er stærk og kompetent i skriftlig og mundtlig kommunikation.
Din profil
- Du stortrives i et arbejdet med højt tempo og mange forskellige opgaver.
- Du kan planlægge din egen hverdag, og du er i stand til at prioritere og følge op på arbejdsopgaver.
- Du kan lide at arbejde i et team, hvor mange afbrydelser er en del af din hverdag
- Du har evnen til at holde fokus på kerneopgaven.
- Du er imødekommende og kan yde en grundig og effektiv service
- Du motiveres af at lave understøttende sekretariatsopgaver og finder faglig stolthed herved
- Du er selvstændig, ansvarsbevidst, initiativrig og proaktiv.
- Du er omstillingsparat og er klar på nye opgaver løbende
- Du brænder for at tilegne dig ny viden løbende og deler gerne din viden med andre samt værdsætter konstruktiv feedback.
- Kendes for at være serviceminded og fleksibel i opgaveløsning med gode samarbejdsevner. Således drives du af at hjælpe kollegaer på tværs og løse opgaver i fællesskab ved ex at påtage dig andre opgaver i spidsbelastninger
- Du er energisk og positiv af natur samt bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer om ugen inkl. frokost og flextidsordning og ønskes besat pr. 1. august 2024 eller snarest muligt. Den er tidsbegrænset til den 31. oktober 2025.
Ansættelsen finder sted i Det Nære Sundhedsvæsen, og det primære arbejdssted er regionshuset, Allen 15, 4180 Sorø.
Vi servicerer også fra Sekretariatet i vores afdeling i eHospitalet i Næstved, Ringstedgade 37, 4700 Næstved, hvor du kan forvente at arbejde efter behov.
Derudover kan der forekomme aktivitet på andre matrikler.
Der er gode parkeringsforhold, kantineordning, frugtordning og regelmæssig togdrift til København og Fyn. Derudover har vi også en personaleforening, hvor der bl.a. er tilknyttet en motionsklub.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Vil du gøre karriere hos os
Send os din ansøgning og relevante beviser senest den 2. juni 2024.
Vi indkalder løbende til samtaler.
Vi forventer, at første samtalerunde afvikles den 3. juni og den 4. juni 2024 (virtuel screening) og anden samtalerunde afvikles den 14. juni 2024 (fysisk fremmøde).
Kontakt os gerne
Har du lyst til at høre mere om stillingen, så kontakt gerne faglig koordinator Britta Nielsen på brn@regionsjaelland.dk eller faglig koordinator Charlotte Frid Perri på chpp@regionsjaelland.dk, hvorefter du vil blive ringet op.
Om Det Nære Sundhedsvæsen
Det Nære Sundhedsvæsen har ansvaret for en stor del af regionens sundhedsbehandling uden for sygehusene og driver en række kliniske funktioner: Lægevagt, nærklinikker, sæsonvaccination, special- og regionstandplejen og eHospitalet. Virksomheden har myndighedsansvar for hele praksissektoren, der består af 1200 private aktører, som samlet set leverer knap 15 mio. ydelser årligt.
Vi har som ambition at skabe større sammenhæng for borgerne i et sundhedsvæsen, hvor ydelserne rykker tættere på borgerne og i stigende grad ud i eget hjem. Dette sker i et tæt samarbejde på tværs af faggrænser og sektorer.
Vi ser os selv som ambitiøse og modige, og vi har viljen til at blive endnu bedre – hver dag. Derfor går vi målrettet efter fagligt kompetente og udviklingsorienterede medarbejdere, som i et fællesskab bidrager til nytænkning og forbedringer til gavn for borgerne.
Det Nære Sundhedsvæsen har aktiviteter på flere matrikler, blandt andet i Regionshuset i Sorø, og Næstved.
Mere viden om Det Nære Sundhedsvæsen
Af supplerende relevant information, opfordres du til at orientere dig i dette materiale, som danner baggrunden for DNS’ vision:
Derudover kan du også se mere her:
Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 19.000 medarbejdere og et budget på 23 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sorø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6050250