Konsulent (HK) til administration af klage- og erstatningssager i Regionshuset, Sorø

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at være med til at drifte en ny organisering på klage- og erstatningsområdet i Region Sjælland og arbejde med data, der skal ligge til grundlag for læring? Og har du en sikker hånd, når det kommer til offentlig administration og økonomi?

Så er du måske vores nye kollega i Sundhedsstrategisk Planlægning i Region Sjælland.

Om os

Stillingen er forankret i Sundhedsstrategisk Planlægning, der er et tværgående center i Region Sjælland med i alt ca. 90 medarbejdere. Vi understøtter det politiske niveau (Regionsrådet) og virksomhedsområderne (Psykiatrien, sygehusene m.v.). Centret består af fire enheder og et sekretariat.

Konkret er stillingen knyttet til det funktionsområde, der tager sig af klage- og erstatningssager, patientvejledning og sundhedsjura. Vi er i alt 20 kollegaer, og du vil blive tilknyttet et team bestående af i øjeblikket otte medarbejdere.

Dine opgaver

Vi arbejder tæt sammen og opgaverne varierer derfor over tid. Men nogle af de centrale opgaver, du vil komme til at bidrage til vil være følgende:

  • Drift af en ny organisering af klage- og erstatningsområdet

  • Sagsbehandling af indkomne erstatningssager og klagesager

  • Håndtering af erstatningsudbetalinger og renteberegning

  • Vedligeholdelse af arbejdet med gældende retningslinjer

  • Behandling og besvarelse af henvendelser fra borgere og samarbejdspartnere

  • Dataudtræk fra diverse databaser og grafiske fremstillinger

  • Arbejde i ESDH-systemet GO

Din profil

Vi søger efter en kollega, der kan og vil indgå i et team, hvor vi er afhængige af hinanden, og hvor vi støtter hinanden. Du skal være en holdspiller og konstruktiv i din opgaveløsning og kommunikation. Du skal trives med driftsopgaver og med arbejdet i en organisation, hvor vi til tider skal løse opgaver med meget kort deadline. Derudover er det en forudsætning, at du

  • Er detaljeorienteret og grundig, men samtidig kan bevare overblikket

  • Har stor erfaring med journalisering og kender kravene for journaliseringsskik og god adfærd i det offentlige

  • Har erfaring med og er god til at udfærdige breve, skabeloner m.m. i bl.a. Word og Excel

  • Har erfaring med træk i diverse databaser samt grafisk opstilling af data

  • Har erfaring med og en udpræget forståelse for tal og økonomi

  • Er god til at se muligheder for at optimere arbejdsgange

  • Er en stærk kommunikator med sans for borgerrettet betjening

  • Har kendskab til sundhedsområdet

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Dit daglige arbejdssted vil være Regionshuset i Sorø. Der er mulighed for hjemmearbejde.

Vi forventer at holde samtaler tirsdag den 27. juni 2023.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Planlægningschef Janne Refnov tlf. 93557990

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 19.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sorø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Sjælland, Alleen 15, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.regionsjaelland.dk/job-og-uddannelse/jobside?hr=show-job/35455&linkref=17130&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5846756

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet