BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Din næste karrieremulighed venter på dig
- Vil du arbejde i en udviklingsorienteret og ambitiøs organisation, hvor målet er at bringe sundhedsydelserne tættere på borgerne?
- Er du intern revisor, controller eller sagsbehandler med juridisk flair?
- Motiveres du af at undres og finde afvigelser og mønstre i data og sammen med dine teamkollegaer sikre, at økonomien anvendes efter hensigten?
- Vil du arbejde i en udviklingsorienteret og ambitiøs organisation, hvor målet er at bringe sundhedsydelserne tættere på borgerne?
- Har du lyst til at være en del af arbejdet med videreudvikling af controllingen i vores organisation?
Om stillingen
Som en del af controllergruppen kommer du til at være med til at undersøge, kontrollere og vurdere honorarudbetalinger til regionens ca. 1.200 yderne i praksissektoren, dvs. til de almen praktiserende læger, fysioterapeuter, tandlæger, psykologer m.fl. for at sikre compliance i forhold til de gældende regler og aftaler.
Vi finder sammenhænge og mønstre i de samlede udbetalinger på i alt 2,8 mia. kr. årligt. Vi vejleder og formidler regelsættet og følger op overfor ydere med et afvigende ydelsesmønster. Vi laver også opfølgende controlling ved begrundet mistanke om uretmæssig anvendelse af ydelser. En mindre del af vores opgaver er udarbejdelse af sager til ledelse og politiske samarbejdsudvalg samt analyse og formidling af afregningsdata.
Hvad kan vi tilbyde?
Du får et spændende og udfordrende job i et engageret miljø, hvor der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Den daglige ledelse er lydhør og inddragende, og der er generelt en flad ledelsesstruktur. Du bliver en del af Afregning & Controlling teamet på fire medarbejdere, der sidder direkte med controllingsager. Udover dette team i den samlede økonomiafdeling er også Budget & Økonomi samt Analyse & Data. Alle medarbejdere refererer til økonomichefen. Der er en uformel omgangstone, en positiv stemning, samarbejde på tværs og gode kolleger.
Faglige og personlige kvalifikationer
Vi søger en ny kollega, der:
- Er analytisk stærk og struktureret
- Kan holde overblik og samtidig har lyst til håndtering af detaljer på enkelte sager
- Har erfaring med at skrive høringsbreve og afgørelser
- Fremstår kompetent og troværdig i mødet med vores mange interessenter
- Er nytænkende med lyst til at videreudvikle controlling
- Er teamorienteret og kan bistå med faglig sparring og vidensdeling
- Evner at træffe selvstændige beslutninger
- Har flair for proces, kvalitet og fremdrift og kan følge en sag til dørs
- Har god energi, også når der er korte deadlines
- Kendes for at være en dygtig kollega med gode samarbejdsevner
Vi ønsker os, at du har erfaring med nogle af disse opgavefelter:
- Sagsbehandling i en politisk styret organisation
- Juridiske opgaver
- Kontrolopgaver
- Intern revision
- Ekstern revision
Vi søger som udgangspunkt en kollega, der har en uddannelsesmæssig baggrund indenfor jura, revision (intern/ekstern) eller controlling, men anden relevant uddannelse og erfaring vil også kunne komme i betragtning.
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer om ugen inkl. frokost. Vi har flextidsordning og mulighed for hjemmearbejde. Stillingen ønskes besat senest pr. 1. december 2024.
Ansættelsen finder sted i Det Nære Sundhedsvæsen, og det primære arbejdssted er regionshuset i Sorø, Alléen 15, 4180 Sorø. Der kan forekomme aktivitet på andre matrikler.
I regionshuset er der gode parkeringsforhold, kantineordning, frugtordning og regelmæssig togdrift til København og Fyn. Derudover har vi også en personaleforening, hvor der bl.a. er tilknyttet en motionsklub.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Vil du gøre karriere hos os
Send os din ansøgning og relevante dokumenter senest den 29. september 2024
Vi forventer, at første samtalerunde afvikles virtuelt den 2. oktober 2024.
Anden samtalerunde forventes afviklet den 9. oktober 2024 i Sorø.
Kontakt os gerne
Har du lyst til at høre mere om stillingen, så kontakt gerne funktionschef Karen Bitsch på mobil 20351240 eller mail kbit@regionsjaelland.dk.
Om Det Nære Sundhedsvæsen
Det Nære Sundhedsvæsen har ansvaret for en stor del af regionens sundhedsbehandling uden for sygehusene og driver en række kliniske funktioner: Lægevagt, nærklinikker, sæsonvaccination, special- og regionstandplejen og eHospitalet. Virksomhedsområdet har myndighedsansvar for hele praksissektoren, der består af 1.200 private aktører, som samlet set leverer knap 15 mio. ydelser årligt.
Vi har som ambition at skabe større sammenhæng for borgerne i et sundhedsvæsen, hvor ydelserne rykker tættere på borgerne og i stigende grad ud i eget hjem. Dette sker i et tæt samarbejde på tværs af faggrænser og sektorer.
Vi ser os selv som ambitiøse og modige, og vi har viljen til at blive endnu bedre – hver dag. Derfor går vi målrettet efter fagligt kompetente og udviklingsorienterede medarbejdere, som i et fællesskab bidrager til nytænkning og forbedringer til gavn for borgerne.
Det Nære Sundhedsvæsen har aktiviteter på flere matrikler, blandt andet i Regionshuset i Sorø, og Næstved.
Mere viden om Det Nære Sundhedsvæsen
Af supplerende relevant information, opfordres du til at orientere dig i dette materiale, som danner baggrunden for DNS’ vision:
Derudover kan du også se mere her:
Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 19.000 medarbejdere og et budget på 23 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sorø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6114346