Genopslag - Hjælpemiddelsagsbehandler

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

37 timers stilling i Team Hjælpemidler til besættelse 1. eller 15. august 2023.
En af vores dygtige kollegaer har fået andet job her i kommunen, derfor søger vi en ny
kollega til Team Hjælpemidler.
Stillingen er forankret i Social Service, som har adresse på Sorø Rådhus.
Vi er i alt 8 sagsbehandlende terapeuter i Team Hjælpemidler med henholdsvis ergo[1]og fysioterapeutfaglig baggrund og vi varetager sagsbehandlingen af ansøgninger
vedrørende hjælpemidler, forbrugsgoder, biler og boligindretning for alle aldersgrupper
– børn som voksne.

Sorø Kommune arbejder ud fra en helhedsorienteret tilgang. Vi lægger vægt på at
udvikle vores samarbejde på tværs af fagcentre, så indsatsen for den enkelte borger
bliver sammenhængende og helhedsorienteret.
Sorø Kommune har eget hjælpemiddeldepot, og der er et tæt samarbejde mellem
depotteknikere og sagsbehandlere.

Nøgleopgaver i stillingen:
Rådgivning/vejledning og sagsbehandling vedrørende bl.a.:
● Genbrugshjælpemidler
● Kropsbårne hjælpemidler
● Handicapbiler
● Hjælpemidler til børn
● Forbrugsgoder
● Boligindretning

Der vil efter introduktionsperioden blive mulighed for at være med til at vælge hvilke
specialer du får ansvaret for.

Faglige og personlige kompetencer:
● Uddannet ergo- eller fysioterapeut, gerne med erfaring fra hjælpemiddelområdet
● Trives med tværfagligt samarbejde
● Kan håndtere komplicerede samtaleforløb med respekt og lydhørhed for andre
● Kan bevare begge fødder godt placeret på jorden trods en travl hverdag
● Kan reflektere over egen og andres praksis med henblik på såvel personlig
   udvikling, som faglig udvikling i teamet
● Har kendskab til lovgivningen på området
● Har gode kommunikative evner, både i tale og skrift
● Behersker IT på brugerniveau
● Kørekort til bil

Vi tilbyder:
● En spændende stilling på 37 timer pr. uge, hvor du er med til at bestemme dit arbejdsområde
 ● God introduktion
● Fagligt dygtige og engagerede kollegaer
● Ledelse der vægter dialog, medinddragelse og tillid højt
● Spændende og udfordrende arbejdsopgaver
● Mulighed for selvtilrettelæggelse og fleksibel arbejdstid med mulighed for
hjemmearbejde, under hensyntagen til den fælles opgaveløsning i teamet
● Faglig sparring og kollegialt sammenhold
● Supervision

Løn- og ansættelsesforhold:
Løn forhandles med afsæt i gældende overenskomst og afklares med
forhandlingsberettigede organisation.
Der skal på forlangende kunne fremvises gyldigt kørekort og straffeattest.

Ønske om yderligere oplysninger vedr. stillingen fås ved henvendelse til
Tillidsrepræsentant Sarah Hansen eller Leder af Social Service Hanne Hansen.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 29. juni 2023.
 
I Sorø Kommune ser vi mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, race, religion og etnisk tilhørsforhold. Værdigrundlaget i Sorø Kommune er: troværdighed, engagement og arbejdsglæde, dialog, åbenhed og anerkendelse.

Sorø Kommune er en røgfri arbejdsplads.

Kommunen har godt 30.000 indbyggere og er beliggende midt på Sjælland i et naturskønt område med søer og skove. Sorø Kommune har ca. 2.500 medarbejdere.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sorø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Sorø Kommune, Rådhusvej 8, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://soroe.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=c90238c3-3572-447c-bc06-4314e9cda6d0

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849000

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet