Forsikringskonsulent med flair for formidling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Udadvendt forsikringskonsulent med mod på udfordringer søges!

Sorø Kommune søger en ny forsikringskonsulent med flair for formidling til opstart 1. august 2024 eller snarest derefter.

Stillingen er placeret i Regnskab og Administration som er en del af Økonomi og Styring. Regnskab og Administration varetager udover forsikringsområdet også bogholderi, debitor og centrale regnskabsopgaver. Du kommer primært til at arbejde med forsikringsområdet, men kan også få ad hoc administrative opgaver, herunder formidling på tværs i hele afdelingen. Opgaverne i stillingen kan beskrives således:

  • Håndtering af skadesanmeldelser både alene og i samarbejde med vores anden forsikringskonsulent.
  • Registrering af arbejdsskader.
  • Understøtte organisationen med at indberette skader.
  • Udbetaling og bogføring af erstatninger.
  • Kontakt til kommunens forsikringsmægler.
  • Vedligeholdelse af Safetynet og intranet omkring forsikringer og anden information.
  • Ad hoc administrative opgaver.
  • Udarbejdelse af diverse informationsmateriale og årsrapporter og lignende.
I Regnskab og Administration arbejder vi målrettet med struktur og kompetencer i et sparrings- og læringsmiljø, der har stor fokus på den gode arbejdsplads. Vi arbejder værdibaseret og med klare rammer, retning, råderum og relationer. Der er tale om en stilling på fuld tid.

Vi kan tilbyde:
  • Gode og kompetente kollegaer.
  • Frihed under ansvar.
  • Indflydelse på planlægning af egne arbejdsopgaver.
  • Klare rammer og retning i en værdibaseret organisation.
  • Personlig kompetenceudvikling.
 Vi forventer af dig:
  • At du er omstillingsparat og ikke bange for nye opgaver.
  • Kan arbejde selvstændigt.
  • Har erfaring med det kommunale forsikringsområde.
  • Kompetencer inden for Safetynet og KMD OPUS er en fordel.
  • Gode formidlingsevner
  • At du går aktivt ind i teamet og deltager i den fortsatte udvikling heraf.
  • Prioriterer og understøtter det gode arbejdsmiljø.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Forventet startdato er d. 1. august 2024 eller snarest derefter. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst/aftale, og lønnen aftales med forhandlingsberettiget organisation i henhold til gældende aftaler.

Mere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte leder af Regnskab og Administration Tina Berknov på tlf. 40211758 eller på tostb@soroe.dk.

Ansøgningsfrist
Vi skal modtage din ansøgning senest den 28. april 2024.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning ved at klikke på "Send ansøgning" og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit eksamensbevis. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger.

Vi planlægger at afholde samtaler den 2. maj 2024.
 
I Sorø Kommune ser vi mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, race, religion og etnisk tilhørsforhold. Værdigrundlaget i Sorø Kommune er: troværdighed, engagement og arbejdsglæde, dialog, åbenhed og anerkendelse.

Sorø Kommune er en røgfri arbejdsplads.

Kommunen har godt 30.000 indbyggere og er beliggende midt på Sjælland i et naturskønt område med søer og skove. Sorø Kommune har ca. 2.500 medarbejdere.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sorø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Sorø Kommune, Rådhusvej 8, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6029993

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet