Driftskoordinator til hjælpemiddeldepotet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hjælpemiddeldepotet i Sorø Kommune søger en daglig driftskoordinator på 37 timer pr. uge

Synes du koordinering, planlægning, indkøb og levering af hjælpemidler lyder tiltalende, så er det måske dig der skal være vores nye koordinator på hjælpemiddeldepotet?

Stillingen som driftskoordinator er ledig, da vores mangeårige koordinator har fået andet job. Ud over koordinering af opgaverne på depotet, indgår koordinator også i de almindelige driftsopgaver, som udkørsel, registrering i Nexus, oprydning, sætte vare på plads, vask af hjælpemidler, kontakt med borgere, pårørende og samarbejdsparter mm.
Den daglige koordinering foregår sammen med de øvrige 3 1/3 medarbejdere på depotet, og i samarbejde med terapeuterne i Team Hjælpemidler, der foretager bevilling af hjælpemidler.
Koordinator deltager også i terapeuternes månedlige teammøde, ligesom der 3 – 4 gange årligt holdes fællesmøder mellem depotets medarbejdere og terapeuterne.

Medarbejderne på hjælpemiddeldepotet refererer direkte til Leder af Social Service.

Hjælpemiddeldepotet er beliggende uden for Rådhuset i selvstændige lokaler i Sorø by.

Nøgleopgaver i stillingen:

  • Koordinering og planlægning af kørsler med hjælpemidler
  • Koordinering og planlægning af reparationer af hjælpemidler
  • Koordinering og planlægning af øvrige opgaver
  • Udvikling af fagsystemet i forhold til depotet
  • Registrering i fagsystemet Nexus
  • Faglig kvalificering i forhold til FUS/SKI udbud
  • Indkøb af hjælpemidler
  • Betaling af fakturaer
  • Sparringspartner for depotmedarbejdere og terapeuter i Team Hjælpemidler
  • Økonomiopfølgning med Leder af Social Service
  • Eventuel lettere sagsbehandling i forhold til udvalgte hjælpemidler
Det forudsættes at ansøger har kendskab til hjælpemiddelområdet.

Faglige og personlige kompetencer:
  • Du har erfaring fra arbejde på depot eller lager
  • Du behersker brugen af IT
  • Du har gode samarbejdsevner
  • Du kan skabe tillid og tryghed
  • Du behersker dansk i skrift og tale
  • Du kan bevare overblik og dømmekraft i en foranderlig hverdag, med mange aktører i forhold til opgaveløsningen
  • Kan arbejde selvstændigt og samtidig være en holdspiller
  • Kørekort til bil
Vi tilbyder:
  • Dygtige og engagerede kollegaer
  • Ledelse der vægter dialog, anerkendelse og tillid højt
  • Faglig sparring og kollegialt sammenhold
  • Godt arbejdsmiljø
  • Fri alle weekender og helligdage

Løn og ansættelsesforhold:
Løn afklares med forhandlingsberettigede organisation.

Der skal på forlangende kunne fremvises gyldigt kørekort og straffeattest.

Ønske om oplysninger vedr. stillingen fås ved henvendelse til depotmedarbejder Michael Sørensen, miso@soroe.dk eller Leder af Social Service, Hanne Hansen hah@soroe.dk
 
I Sorø Kommune ser vi mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, race, religion og etnisk tilhørsforhold. Værdigrundlaget i Sorø Kommune er: troværdighed, engagement og arbejdsglæde, dialog, åbenhed og anerkendelse.

Sorø Kommune er en røgfri arbejdsplads.

Kommunen har godt 30.000 indbyggere og er beliggende midt på Sjælland i et naturskønt område med søer og skove. Sorø Kommune har ca. 2.500 medarbejdere.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sorø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Sorø Kommune, Rådhusvej 8, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://soroe.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=ec10ce3a-e18f-45e5-b8ab-70716f989452

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5856820

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet