BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du arbejde hos en af Danmarks største cateringgrossister og totalleverandører til foodservicemarkedet?
Anzet søger, for Hørkram, en dygtig assistent til indkøbsafdelingen, som ønsker en varieret hverdag og har mod på mange forskellige arbejdsopgaver.
Hørkram har mere end 50 års erfaring som grossistleverandør til foodservicemarkedet og råder over et meget alsidigt sortiment med mere end 30.000 unikke varenumre. Vores sortiment består blandt andet af mejeriprodukter, kolonial, frugt og grønt, kød, fisk og skaldyr, drikkevarer, vin og spiritus, tobak, kage og desserter, nonfood og økologi.
Hørkram tilbyder en spændende stilling i en ambitiøs virksomhed, der giver et stort råderum med handlefrihed og mulighed for både personlig og faglig udvikling.
Om jobbet:
Indkøbsafdelingen er fordelt på fem hovedområder, hvor hvert område er opdelt i mindre teams bestående af en indkøber samt 1-2 indkøbsassistenter.
Arbejdsopgaverne vil blandt andet være:
- Kommunikation til forskellige afdelinger - primært på dansk og engelsk via mail og telefon
- Facilitere og igangsættelse af markedsføringsaftaler i samspil med Hørkrams leverandører - dette primært som online markedsføring
- Arrangere minimesser sammen med salgsafdelingen og sammensætte program samt invitationer
- Vareoprettelse, godkendelse og vedligeholdelse af stamdata
- Sammensætte billedlister og sørge for at al information på alle varer er korrekte i systemet
- Sikre at alle data er korrekte på Hørkrams webshop.
- Ansvarlig for modtagelse af prislister samt opdatering af disse - i samspil med de relevante indkøbere i afdelingen
- Øvrige ad hoc-opgaver
Din hverdag vil blive meget alsidig. Der er brug for, at du kan holde hovedet koldt, og at du kan prioritere én opgave frem for en anden. Du har et tæt samarbejde med dine øvrige kollegaer og opgaverne løses selvstændigt såvel som i teams.
Din profil:
Du er uddannet kontorassistent. Erfaring fra fødevarebranchen vil være en fordel, da vores indkøbsportefølje består af fødevarer og udstyr til restauranter og kantiner m.m.
Dansk og engelsk er en forudsætning, kendskab til tysk er en fordel, men ikke et krav. Det forventes, at du er fortrolig med Office pakken. Kendskab til SAP vil være en fordel, men vi arbejder i eget system.
- Du skal have en grundlæggende økonomisk forståelse og generelt være talstærk.
- Du har data disciplin og en god ordenssans
- Du er 110% fortrolig med Excel
- Du har en struktureret og analytisk tilgang til dine opgaver med sans for detaljen
- Du udviser rummelighed, og har en åben og imødekommende attitude
- Du er selvstændig, engageret og besidder gode samarbejdsevner
- Du er serviceminded og møder kollegaer og leverandører med et smil – også i telefonen
Derudover forventes det, at du har et godt overblik, også når det går stærkt – for det gør det.
Du evner derfor at arbejde struktureret i et til tider hektisk miljø, hvor der er mange bolde i luften.
Hørkram tilbyder:
- En udfordrende og afvekslende hverdag i en solid og velkonsolideret virksomhed i vækst
- Rig mulighed for at dygtiggøre og specialisere dig
- Engagerede kollegaer i en afdeling, hvor stemningen er god og omgangstonen uhøjtidelig
- Medarbejdergoder og sociale arrangementer
- Løn efter kvalifikationer, med pension og sundhedsforsikring
Søg stillingen:
Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, så udfyld ansøgningsformularen nedenfor.
Vi gennemgår ansøgninger og afholder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte BLUE COLLAR-Chef, Kristine Askjær, på tlf. 30 80 96 98
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sorø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Anzet A/S, Vestre Kaj, 4700 Næstved
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6045093