BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du struktureret, serviceminded og har flair for administrative opgaver? Vil du være med til at understøtte vores myndighedsafdeling i Social Service samt sekretariatet i Center for Social og Sundhed? Så er det dig, vi søger!
Om stillingen
Som administrativ medarbejder vil du få en central rolle i at sikre en velfungerende administration i myndighedsafdelingen i Social Service samt sekretariatet. Der er tale om en deltidsstilling på 32 timer ugentligt. Stillingen er tiltrædelse pr. 1. oktober 2024.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Håndtering og fordeling af indgående mails og brevpost: Sikre, at henvendelser bliver registreret og videreformidlet til de rette personer.
- Telefonvagt og journalisering af henvendelser i telefontiden
- Registrering af fravær: Vedligeholde og opdatere fraværsregistreringer for medarbejdere.
- Booking af arrangementer og møder: Organisere og koordinere diverse arrangementer og særlige møder, herunder bestilling af forplejning og mødelokaler.
- Aktindsigtsoverblik: Udarbejde og vedligeholde oversigter over aktindsigts- og klagesager.
- Dokumenthåndtering: Scanne, arkivere og administrere dokumenter i vores elektroniske sagssystem.
- Udarbejdelse af mødemateriale: Forberede dagsordener, referater og andet mødemateriale.
- Indkøb og kontoradministration: Overblik og styring i forhold til IT- udstyr i afdelingerne, samt hjælp til kollegaer med opsætning af udstyr, bestilling af kontorartikler og sørge for, at kontoret altid er velforsynet.
- Support til kollegaer: Assistere kollegaer med diverse ad hoc-opgaver og administrative udfordringer.
- Diverse administrative opgaver for ledelse og medarbejdere i Social Service og sekretariatet
Vi søger en person, der er serviceminded, struktureret og trives med administrative opgaver. Du skal have en god fornemmelse for detaljer og kunne arbejde selvstændigt samt i teams.
Dine kvalifikationer:
- Kontoruddannelse
- Erfaring med administrative opgaver i myndighed, gerne fra en lignende stilling.
- Godt kendskab til Office-pakken og generelt IT-flair.
- Erfaring med at arbejde i sagssystemet Nexus og SBSYS
- Gode kommunikative evner både skriftligt og mundtligt.
- Evne til at arbejde struktureret og bevare overblikket i travle perioder.
- Serviceminded og med en positiv tilgang til nye opgaver og udfordringer.
Om os
Myndighedsafdelingen i Social Service og sekretariatet i Center for Social og Sundhed i Sorø Kommune er en dynamisk arbejdsplads med fokus på høj faglig kvalitet og gode kollegiale relationer. Vi prioriterer fleksibilitet og mulighed for personlig og faglig udvikling.
Løn og ansættelsesforhold:
Løn afklares med forhandlingsberettigede organisation.
Der skal på forlangende kunne fremvises gyldigt kørekort og straffeattest.
Ønske om yderligere oplysninger vedr. stillingen fås ved henvendelse til:
Leder af Social Service Kasia Vad kava@soroe.dk
Ansøgningsfristen er søndag den 18. august 2024
Vi gennemfører ansættelsessamtalerne tirsdag den 22. august 2024.
I Sorø Kommune ser vi mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, race, religion og etnisk tilhørsforhold. Værdigrundlaget i Sorø Kommune er: troværdighed, engagement og arbejdsglæde, dialog, åbenhed og anerkendelse.
Sorø Kommune er en røgfri arbejdsplads.
Kommunen har godt 30.000 indbyggere og er beliggende midt på Sjælland i et naturskønt område med søer og skove. Sorø Kommune har ca. 2.500 medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sorø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (32-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Sorø Kommune, Rådhusvej 8, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6092292