BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Leder du efter en elevplads med et bredt fokus på både service, kommunikation, tal og jura? Så er det præcis dig, vi gerne vil ansætte som vores nye elev.
Vi er en afdeling på 26 medarbejdere og en del af Fagcenter Arbejdsmarked og Borgerservice beliggende på samme matrikel. Vi varetager alle opgaver inden for borgerservice, callcenter, udbetaling af ydelser, kørsel samt kontrol af sociale ydelser.
Vi tilbyder:
Som vores nye elev vil du skulle igennem alle vores teams i Borgerservice; Callcenter/Front/ Reception, Folkeregister/Sygesikring, Pas/Kørekort, Kørselskontor, Kontrolgruppe mod socialt bedrageri, Kontanthjælp, Sygedagpenge, Fleksløn/Ledighedsydelse/Jobafklaring/Ressourceforløb og Administration af borgernes økonomi. Herudover vil du komme i snusepraktik i andre af kommunens afdelinger. Du vil med andre ord få mulighed for at dykke ned i mange forskellige aspekter af den offentlige administration. En hel del af arbejdsopgaverne kredser omkring service, tal og jura og du vil derfor få fyldt rygsækken godt op med en masse kompetencer indenfor disse områder.
Arbejdet indebærer både skriftlig og mundtlig kommunikation med kolleger fra hele organisationen, eksterne samarbejdspartnere og kommunens borgere. Du vil derfor også få rig mulighed for at udfolde dine kommunikationsevner, hvis det er noget, som du har flair for.
Herudover tilbyder vi:
- En dynamisk samt fleksibel arbejdsplads- og tilrettelæggelse, herunder flekstid.
- Engagerede og dygtige kolleger, der lægger vægt på et godt og sundt psykisk arbejdsmiljø
- Høj grad af indflydelse og ansvar
- Et tæt og godt samarbejde med kommunens øvrige afdelinger
- Ledelse der vægter dialog, åbenhed, anerkendelse og tillid højt
At du har en positiv indstilling til egen læring, og at du er med til at tage ansvar for denne. Du vil få mulighed, for at være med til at præge hverdagen i Borgerservice, da vi gerne giver plads og stemme til engagerede medarbejdere og deres gode ideer.
For at kunne passe bedst ind i vores teams forventer vi desuden, at du er:
- Udadvendt og har let til smil
- Lærenem og entusiastisk
- Struktureret og detaljeorienteret
- God til at bevare overblikket og overholde deadlines
- Nysgerrig
- Har lyst til at lære om fagområderne og organisationen
- Har flair for IT, da du vil skulle arbejde med flere forskellige systemer.
- EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer
- STX, HF, HTX inkl. 5 ugers EU's forløb
- HHX
- HG med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer bestået før 15.08.15
Sådan søger du stillingen
Upload din ansøgning ved at klikke på ”Ansøg” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit eksamensbevis. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger.
Vigtige datoer
Ansøgningsfrist den 16. juni 2024
Ansættelsesdato den 1. september 2024
Samtaler forventes afholdt den 25. juni 2024
Kontaktperson
Leder af Borgerservice Sandra Oemig
Mobil 29 10 54 88
Arbejdsgiver
Sorø Kommune
Rådhusvej 8
4180 Sorø
I Sorø Kommune ser vi mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, race, religion og etnisk tilhørsforhold. Værdigrundlaget i Sorø Kommune er: troværdighed, engagement og arbejdsglæde, dialog, åbenhed og anerkendelse.
Sorø Kommune er en røgfri arbejdsplads.
Kommunen har godt 30.000 indbyggere og er beliggende midt på Sjælland i et naturskønt område med søer og skove. Sorø Kommune har ca. 2.500 medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sorø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Sorø Kommune, Rådhusvej 8, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6050790