BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en administrativ medarbejder, der i tæt samarbejde med ledelsen og øvrige kollegaer, kan understøtte og bidrage til en god struktur og effektive arbejdsgange.
Vi er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Sorø Kommune, som vi har et tæt samarbejde med. Vi har 61 lejligheder og et opholdssted med 7 lejligheder for voksne, som har særligt behov for pædagogisk støtte. Se mere om os på vores hjemmeside Røde Kors Hjemmet (soroe.dk) eller vores facebookside Den Selvejende Institution Røde Kors Hjemmet - Sorø | Facebook.
Vi er ca. 80 medarbejdere - ufaglærte, SSH’ere, SSA’ere, sygeplejersker, pædagoger, køkkenpersonale, husassistenter, teknisk servicepersonale, teamledere og centerleder. Vi vægter det daglige arbejdsmiljø højt – i fællesskabet og sammen kan vi gøre mere.
Primære opgaver
- Økonomi
- Bogføring og fakturering
- Løbende budgetopfølgning
- Trækker div. rapporter
- Vedligeholdelse af Tilbudsportalen, til vores opholdssted Birkebakken
- Understøttelse af centerleder
- Være personlig assistent mv.
- Løbende møder med centerlederen for at afhjælpe hverdagen, herunder ad hoc opgaver
- Personaleadministration
- Indberetninger og udtræk i Opus
- Kendskab til arbejdstidsregler og evt. overenskomster
- Rekrutteringsopgaver i Emply, opgaver i forbindelse med ansættelses og evt. afskedigelse. Journalisering af personalesager
- Sekretærfunktioner, være Røde Kors Hjemmets ansigt ud- og indadtil
- Kalenderstyring
- Bestillinger af varer
- Administrative opgaver, når beboere flytter ind på Røde Kors Hjemmet
- Praktiske opgaver i forbindelse med møder
- Understøtte ved Røde Kors Hjemmets arrangementer for beboerne
- Sekretær for MED-udvalget og sekretær for Driftsbestyrelsen
- Supportere kollegaer bl.a. ved IT-udfordringer, telefoner m.v.
- Vedligeholdelse af hjemmeside, Facebook og interaktive skærme
En kollega med en positiv og løsningsorienteret tilgang til opgaverne, men lægger især vægt på at du:
- er udadvendt og imødekommende - både overfor vores beboere, pårørende, kollegaer og øvrige
- kan trives med at være den vi alle henvender os til, og kan levere i pressede situationer
- har begge ben på jorden og er handlingsorienteret
- er systematisk og arbejder struktureret
- er sikker bruger af Microsoft Officepakken mv.
- kan understøtte ved personale- og økonomistyring og har kendskab til KMD Opus
- har erfaring med at arbejde i en politisk organisation/administration
- er engageret med en høj grad af selvstændighed og situationsfornemmelse
- har et godt humør og bidrager til en god stemning og trivsel
- en meget afvekslende og dynamisk hverdag
- et arbejdsmiljø med højt til loftet og godt humør
- udfordrende og mangfoldige arbejdsopgaver
- dygtige og ambitiøse kollegaer
Ansøgningsfristen er den 23. maj 2024, og samtaler forventes afholdt i starten af uge 22.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Centerleder Janne Meisner Bremholm-Nielsen på telefon 51 16 59 49 eller mail jmbn@soroe.dk.
I Sorø Kommune ser vi mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, race, religion og etnisk tilhørsforhold. Værdigrundlaget i Sorø Kommune er: troværdighed, engagement og arbejdsglæde, dialog, åbenhed og anerkendelse.
Sorø Kommune er en røgfri arbejdsplads.
Kommunen har godt 30.000 indbyggere og er beliggende midt på Sjælland i et naturskønt område med søer og skove. Sorø Kommune har ca. 2.500 medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sorø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sorø Kommune, Kirkevej 41, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6041301