Borgerne kommer i første række – serviceorienteret konsulent søges til Sekretariat og digitalisering i Det Nære Sundhedsvæsen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du serviceminded, ansvarsfuld og gearet til en dynamisk og varieret hverdag?
Trives du i driftsopgaver, hvor du sammen med kollegaer sikrer opgaveløsning til rette tid og kvalitet?
Drømmer du om at være på en ambitiøs arbejdsplads, hvor udvikling af kerneydelser, trivsel og godt kollegaskab er i højsæde?

Så er denne stilling måske noget for dig.

Om stillingen
I Sekretariatet søger vi en konsulent, som vil være med til at gøre en forskel for borgerne. De opgaver der er listet op nedenfor, er opgaver, som vi ser i stillingen på nuværende tidspunkt:

  • Administrativ sagsbehandling af klagesager og andre henvendelser – herunder sikring af journaliserings- og dokumentationsarbejdet

  • Videreudvikle allerede eksisterende procedurer for sagsbehandling af klagesager

  • Telefonbetjening og kommunikative opgaver til og med borgere og samarbejdspartnere

Andre lignende administrative opgaver, der knytter sig til sekretariatsbetjening, kan komme på tale – det kunne fx være at understøtte sagsbehandling ved aktindsigter, on-boarding af nye medarbejdere og håndtering af fællespostkassen.

Vi søger en kollega, som har erfaring fra en lignende stilling eller funktion, hvor struktur og systematik har været afgørende for opgaveløsning. Det er væsentligt, at interesse for journalisering og dokumentationsarbejde indgår som en naturlig del af dit arbejde.

Du vil være tilknyttet Sekretariatet under funktionsområdet Sekretariat og digitalisering med reference til sekretariatschefen. Enheden har 42 medarbejdere, som er inddelt i teams. Du vil tilhøre teamet ”Service og administration”, der har en faglig koordinator som vigtig faglig sparringspartner.
Vi tilbyder et motiverende arbejdsmiljø med engagerede og kompetente kollegaer
Du får mentorer som understøtter fagligt og hjælper dig i din opstart.

Kompetencer – vi forventer at du:

  • Har en relevant uddannelse og baggrund, gerne med erfaring i offentlig administration

  • Trives med mange bolde i luften og med afbrydelser i planlagt arbejde som et vilkår. Du får således energi af at arbejde i et stor kontorfællesskab

  • Du håndterer varians i arbejdsbelastning med kontrol.

  • Besidder et godt overblik, har analytisk tæft og evner på proaktiv og selvstændig vis at lede dig selv og opgaveløsninger med kritisk prioritering

  • Har fokus på helheden og bidrager med kompetencer og ressourcer, hvor det måtte være nødvendigt

  • Kan arbejde systematisk og målrettet, så opgaver følges helt til dørs

  • Har interesse og flair for digitalisering og forbedring af arbejdsgange

  • Er serviceminded og positiv i kontakten til kollegaer og samarbejdspartnere. God forvaltning er en del af dit DNA, og du er ambassadør for ordentlighed og professionelle samarbejder.

  • Evner at formulere dig sikkert, klart og tydeligt – mundtligt såvel som skriftligt i forhold til borgere, samarbejdspartnere og kollegaer

  • Skaber gode samarbejdsrelationer og bidrager til et godt arbejdsmiljø i det daglige arbejde

  • Er god til at samarbejde og bidrage ind i en fælles opgaveløsning

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer om ugen inkl. frokost og ønskes besat pr. 15. august 2023.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsen finder sted i Det Nære Sundhedsvæsen, og det primære arbejdssted er Alleen 15, 4180 Sorø. Der kan forekomme aktivitet på andre matrikler, bl.a. i Næstved, i begrænset omfang.

Der er gode parkeringsforhold, god kantineordning, frugtordning og regelmæssig togdrift til København og Fyn. Derudover har vi også en personaleforening, hvor der bl.a. er tilknyttet en motionsklub.

Kontakt os gerne
Har du lyst til at høre mere om stillingen, så kontakt gerne sekretariatschef Dorthe Fischer Mathiesen på mail dml@regionsjaelland.dk, hvorefter hun vil finde mulighed til at ringe dig op

Lyder det som noget for dig?
Send os din ansøgning og relevante beviser senest den 7. juni 2023.

Vi forventer at afholde første samtalerunde den 12. juni 2023 i form af virtuel screening og anden samtalerunde den 15. juni 2023 ved fysisk fremmøde i Sorø.

Om Det Nære Sundhedsvæsen
Det Nære Sundhedsvæsen varetager de sundhedsopgaver som ligger før og efter sygehusdelen. Vi har ambition om at skabe større sammenhæng for borgerne i et sundhedsvæsen, hvor ydelserne rykker tættere på borgerne og ud i eget hjem.

Vi ser os selv som ambitiøse og modige, og vi har viljen til at blive endnu bedre hver dag. Derfor går vi målrettet efter fagligt kompetente og udviklingsorienterede medarbejdere, som i et fællesskab bidrager til nytænkning og forbedringer til gavn for borgerne.

Det Nære Sundhedsvæsen har aktiviteter på flere matrikler, blandt andet i Regionshuset i Sorø, og Næstved. I alt er der en medarbejderstab på mere end 200 faste medarbejdere samt over 200 timelønnet.

Mere viden om Det Nære Sundhedsvæsen
Du kan læse mere om strategien Region Sjællands strategi med 12 borgerløfter og ”Sundhedsaftalen” som danner grundlaget for vores vision.

Du kan også se vores organisationsdiagram.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 19.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sorø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Sjælland, Alleen 15, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.regionsjaelland.dk/job-og-uddannelse/jobside?hr=show-job/35052&linkref=12885&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5836501

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet