Økonomimedarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Center for Handicap og Psykiatri søger vi en koordinerende økonomimedarbejder til mindre administrativt team. Teamet har til opgave at servicere 5 botilbud, 4 dagtilbud, Bostøtte-team, støttekontaktpersonordning samt det forebyggende tilbud, Kompasset.

Din daglige arbejdsplads vil være tæt på rådhuset, på Rådhusvej 6. Du vil blive en del af et lille team, hvor I er 2 medarbejdere, samt yderligere 3 decentrale medarbejdere, som sammen med Ledergruppen sørger for budget, regnskab og løbende økonomistyring. Opgaverne er mangesidige, og består bla. i:
 

  • Økonomistyring/koordinering i forhold til centerleder, og med servicering af det centrale økonomikontor
  • Controller-funktion på tværs af hele CHP´s økonomi
  • Økonomiopfølgning på 2 af centrets 3 afdelinger - på botilbuddet Sneppevej, bostøtte/støttekontakt-ordning samt forebyggelsestilbuddet Kompasset.
  • Samarbejde til centrale aktører i Økonomi og Regnskab i forhold til økonomisk årshjul
  • Indgå i samarbejde med økonomisk konsulent om beregning af årlige takster for tilbuddene
  • Indgå i samarbejde med økonomisk konsulent på myndighedsafdelingen omkring afregning af takster, puljer og time-afregning mv.
  • Samarbejde med kollega om indberetninger til socialtilsynet i forhold til økonomi
  • Samarbejde med kollegaer om bogføring, afstemning, fælles adm. postkasse mv.
  • Beboerkonti – kontrol og afstemning.
  • Boligadministration i Nexus
  • Overblik og oprettelse i forhold til kontoplan
  • Økonomistyring på afprøvningsprojekt ”ABC-mental sundhed” ift. projektmidler fra Socialstyrelsen.
  • Udviklingsopgave i 2024: differentierede takster på tilbuddene

Dig vi søger:
 
  • Erfaring med økonomifunktion i offentlig sektor
  • Erfaring med OPUS og også gerne Nexus
  • Kan arbejde selvstændigt og med et koordinerende blik for hele området
  • Kan lide systemer, struktur, punktlighed
  • Trives med at være i stabsfunktion og rådgive ledelsen.

Hvad kan vi tilbyde:
 
  • En 37 timers stilling, hvor du i høj grad er selvtilrettelæggende
  • Flekstid og mulighed for hjemmedage
  • Tæt samarbejde med kolleger i centret og på tværs af funktioner i kommunen
  • Mulighed for indflydelse på opgaveløsningen
  • Mulighed for kompetenceudvikling

Hvis du vil vide mere?

Du er velkommen til at kontakte økonomimedarbejder Christina Frederiksen på tlf. 30616870 eller centerleder Tina Mørk tlf. 29451540

Løn og ansættelsesvilkår

Lønnen fastsættes efter gældende overenskomst/lokale aftaler og ansættelse er hurtigst muligt.

Ansøgningsfristen er 14. august og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 18. august.

 
I Sorø Kommune ser vi mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, race, religion og etnisk tilhørsforhold. Værdigrundlaget i Sorø Kommune er: troværdighed, engagement og arbejdsglæde, dialog, åbenhed og anerkendelse.

Sorø Kommune er en røgfri arbejdsplads.

Kommunen har godt 30.000 indbyggere og er beliggende midt på Sjælland i et naturskønt område med søer og skove. Sorø Kommune har ca. 2.500 medarbejdere.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sorø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Sorø Kommune, Rådhusvej 13, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://soroe.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=165595f3-4187-45b3-951b-2075ae5fb887

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875015

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet